loading...

وبلاگ خريدنو

وبلاگي براي اطلاع رساني و خريد جهيزيه

بازدید : 72
يکشنبه 19 دی 1400 زمان : 18:59

با توجه به تنوع مدل و قیمت بالای طلا پیداکردن یک سرویس طلای مناسب برای روز عروسی یک مقدار مشکل است. بهترین کار برای خرید سرویس طلا اینست که یکسری اطلاعات دقیق و کاربردی قبل از خرید داشته باشیم. ما در این مقاله به بررسی ۵ نکته کلیدی در این راستا می‌پردازیم با بلاگ ربیعی همراه باشید.

از دیرباز در مراسم عروسی رسم براین بوده که سرویس طلا برای عروس خریداری شود. در گذشته قیمت طلا اینقدر نوسان نداشته و افراد مجبور نبودند که هزینه‌های سنگینی را در روز عروسی تحمل کنند. خوب این شرایط بد اقتصادی باعث‌شده که انتخاب به نسبت محدودتر شود، اما روز عروسی، مهم‌ترین روز زندگی برای هر فرد محسوب می‌شود پس باید با توجه به شرایط یک انتخاب درست در خرید طلا داشته باشید.

تحقیق در سایت‌های معتبر

با توجه به اینکه در حال حاضر اکثریت معاملات از طریق دنیای وب شکل می‌گیرد، این امر تا حدود زیادی توانسته مسیر را برای خریداران هموار سازد. با یک تحقیق ساده در در اینترنت شخص می‌تواند بهترین سرویس های طلا را با نازل‌ترین قیمت‌ها مشاهده نماید.

خرید آنلاین

با توجه به اینکه خرید آنلاین طلا و جواهرات یک فرآیند مثبت و سریع است در این مورد باید یک مقدار سعه صدر به خرج دهید و حتما قبل از خرید اطلاعات دقیق و سالم سایت را مورد بررسی قرار دهید. ما در مقالات قبلی به صورت کامل موارد مربوط به این مبحث را بیان کرده‌ایم با مراجعه به بلاگ ربیعی به پاسخ بسیاری از سوالات خود خواهید رسید.

بررسی محصولات متنوع

در خرید آنلاین فرد می‌تواند محصولات بسیار زیادی را مشاهده کند و حتی محصولات را از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر مقایسه نماید و یک نکته را در نظر داشته باشید که حتما سرویس شما با لباس عروس ست گردد.

بیشتر بخوانید : خرید طلای کودک

انتخاب رنگ مناسب برای طلا

با توجه به اینکه امروز طلا با رنگ‌های زرد، سفید و رزگلد ارائه می‌شود باید در انتخاب رنگ طلا دقت لازم را به کار گیرید. رنگ مناسب برای طلا باید با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. رنگ پوست و نوع آرایش عروس با انتخاب درست سرویس طلا درخشش بی‌نظیری را انعکاس می‌دهد.

رنگ طلای مناسب

چنانچه رنگ پوست شما سفید می‌باشد، از طلای سفید و اگر پوستی تیره و گندمی دارید رنگ زرگلد و طلایی درخشندگی ویژه‌ای در انتخاب شما خواهد داشت. البته فقط رنگ پوست را معیار قرار ندهید به رنگ چشم‌های خود و اندازه گردن هم توجه کنید.

منبع: طلافروشی انلاین آزادی

بازدید : 78
يکشنبه 19 دی 1400 زمان : 18:56

در این مقاله به طور کامل با نحوه اجرای رنگ استخر آسنا خواهید شد. مراحل را دنبال کنید تا بتوانید پس از ساخت استخر آن را خود بدون کمک و به تنهایی رنگ آمیزی و نقاشی کنید. برای اینکه مراحل را بهتر انجام دهید مقاله را به ۳ بخش جهت رنگ کردن استخر تقسیم کرده ایم.

مرحله اول اجرای رنگ استخر: تخلیه آب

آب استخر را تخلیه کنید

ولین قدم برای رنگ کردن استخر ، تخلیه آب آن است. اگر استخر شما در فضای بسته و سرپوشیده است، میتوانید همین الان اقدام به تخلیه آن کنید. اما اگر استخر بیرون و در فضای باز است باید گوش به زنگ پیش بینی هواشناسی باشید. برای اینکه بتوانید فرآیند اجرای رنگ استخر را پیاده کنید به حداقل ۵ تا ۷ روز آفتابی با آب و هوای مطلوب نیاز دارید. اگر دما بین ۵ تا ۳۲ درجه هم باشد که عالی میشود. سپس ، از پمپ مرکزی استخر یا یک پمپ غوطه ور برای تخلیه آب استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که آب تخلیه شده به جایی غیر از اطراف استخر پمپاژ شود.

نکته:

مدت زمان تخلیه استخر بسته به نوع پمپ استخر و اندازه آن متفاوت است اما یک استخر متوطی معمولا بادی ۱۴ ساعت خالی شود.

درپوش های کف استخر را بردارید

کف استخر را جارو کنید

تمام سوراخ ها و فرورفتگی ها را پر کنید

مرحله دوم رنگ کردن استخر: تمیز کردن استخر تخلیه شده

کل استخر را بشویید

هنوز نوبت به رنگ کردن استخر نرسیده. در این مرحله کل استخر را با یک واشر قدرتمند و فشار بالا شستشو دهید. برای اینکار از یک شیر آب با فشار بالا استفاده کنید تا تمام آلودگی ها از کف استخر جدا شده و تمیز شود. سپس صبر کنید تا استخر خشک شود.

شستشوی استخر با فسفات تری سدیم

استخر را با هیدروکلریک اسید بشویید

دوباره استخر را بشویید

با کمک یک شلنگ فشار قوی تمام سطوح استخر را دوباره بشویید تا کاملا آماده رنگ کردن استخر شویم.

مرحله سوم رنگ کردن استخر : بلاخره اجرای رنگ استخر

اعمال اولین لایه رنگ با کمک رنگ استخر آکریلیک

رنگ را آماده کنید و بعد از اینکه غلظت آن را کاهش دادید با کمک یک فرچه نسبتا بزرگ شروع به رنگ کردن استخر کنید. البته قبل از هر چیزی تنها سطوحی که رنگش خراب شده را رنگ آمیزی کنید. شما باید بر اساس نوع رنگ فعلی استخرتان، رنگ جدید خریداری کنید. اگر رنگ استخر آکریلیک است، باید از همان رنگ بخرید. البته اگر رنگ استخر شما اپوکسی است شما هم باید از همان رنگ برای اجرای رنگ استخر استفاده کنید. اپوکسی در مقایسه با رنگ های دیگر ضخیم تر است.

صبر کنید تا لایه اول خشک شود.

اعمال لایه دوم رنگ استخر

بعد از چند روز استخر را آب کنید

رنگ کردن استخر کار آسانی نیست

شاید در نگاه اول با خواندن این مقاله با خود فکر کنید که رنگ کردن استخر یا اجرای رنگ استخر چندان کار سختی نیست. شاید درست بگویید اما این کار هم رنگ و ابزار نقاشی نیاز دارد و هم اینکه نیاز به مهارت، تجربه و حوصله دارد. فرآیند اجرای رنگ استخر معمولا هزینه بر است و اگر شما کلی هزینه کنید تا مواد اولیه بخرید اما نتوانید رنگ کنید هزینه ای که کرده اید بی ثمر خواهد ماند.

اجازه دهید که شرکت های نگهداری و تعمیر استخر اینکار را برای شما انجام دهند. آن ها تمام امکانات لازم از لباس مخصوص گرفته تا بهترین متریال اجرای رنگ استخر. اگر شما یک در عرض دو روز اینکار را انجام میدهید آن ها تنها با یک روز کاری با بهترین کیفیت استخر شما را رنگ میکنند. شما میتوانید برای اجرای رنگ استخر خود با شرکت تام استخر تماس بگیرید تا ضمن گرفتن مشاوره رایگان به شما در رنگ کردن استخر کمک کنیم.

منبع : تام استخر

بازدید : 72
شنبه 18 دی 1400 زمان : 18:51

با توجه به اینکه خرید طلا از ارزش و اهمیت والایی برخوردار است، یکسری نکات را باید خریدار در هنگام خرید طلا مدنظر قرار دهند. همانطور که در مقالات قبلی گالری ربیعی بیان شد طلا فلزی ارزشمند بوده و با توجه به قیمت بالای آن در بسیاری موارد گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. ما در این مقاله سعی بر آن داریم میزان خطا در هنگام خرید طلا را برای مشتریان خود به حداقل برسانیم.

خرید طلا از مراکز معتبر

با توجه به رشد روزافزون کسب و کارهای آنلاین و توسعه فناوری، شناخت و بررسی موارد اصولی می‌تواند درصد خطا هنگام خرید را به صفر برساند. اولین و مهم‌ترین مورد برای خرید طلا چه به صورت حضوری و چه در حالت آنلاین دستیابی به مرکز معتبر خرید می‌باشد.

گالری و فروشگاه خرید طلا

اصولا گالری‌ها و فروشگاه‌های معتبر خرید طلا از اعتبار بالایی برخوردارند و جواز صادر شده برای آنها، مجموعه‌ها را موظف به رعایت اصول و قوانین می‌نماید. از این رو حتما در هنگام خرید مواردی مانند جواز کسب و شناسنامه فروشگاه را مورد بررسی قرار دهید.

بیشتر بخوانید :

مغازه‌های طلافروشی

با توجه به اینکه صنف طلافروشان همانند سایر اصناف استاندارد، سال‌ها در حال فعالیت هستند مغازه‌ها و طلافروشی معتبر برای تمامی افراد و کسبه شناخته شده می‌باشد و هیچ کاسب قدیمی اعتبار خود را هنگام فروش طلا به خطر نمی‌اندازد، پس پیداکردن یک منبع درست برای خرید طلا موجب آسودگی خاطر خریداران می‌شود.

فاکتور خرید

فاکتور خرید طلا به منزله سند آن به شمار می‌رود و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. پس حتما هنگام خرید طلا، فاکتور خرید را از فروشنده بخواهید و یکسری نکات باید در فاکتور لحاظ گردد. فاکتور خرید تنها دلیل اثبات مالکیت طلا برای خریدار می‌باشد، حتما مراقبت از آن را در نظر گیرید، چرا که در هنگام فروش طلا نیز باید فاکتور خرید را به فروشنده ارائه دهید.

در پایان

با توجه به اینکه خرید طلا به صورت حضوری جذابیت خاصی برای مشتریان دارد، امروزه وجود فناوری اطلاعات در خرید و فروش آنلاین طلا توسعه و رشد چشمگیری داشته، مضاف براینکه در خرید آنلاین طلا امکان مقایسه و بررسی تمامی کالاهای هر مجموعه وجود دارد و فرد به راحتی می‌تواند طلای موردنظر را آنالیز نماید و میزان قیمت آن را با سایت‌ها مقایسه نماید، در مقاله بعدی به تفضیل به بررسی خرید آنلاین طلا می‌پردازیم.

بازدید : 58
سه شنبه 14 دی 1400 زمان : 18:54

در ادامه 5نکته مهم برایتان نوشته‌ایم که بهتر است که پیش از خرید گردنبند طلا به آنها توجه داشته باشد. با پرسیدن این سوال‌ها از خود می‌توانید متناسب‌ترین گردنبند را برای خود یا عزیزانتان خریداری کنید.

۱- زنجیر گردنبند چه مدلی است؟

اولین مورد از نکات خرید گردنبند طلا و شاید مهم‌ترین مساله در مورد گردنبند، فرم و نوع زنجیر است. باید زنجیری خریداری کنید که به راحتی تاب نمی‌خورد، در خود گره نمی‌خورد و در هم پیچیده نمی‌شود. برخی از زنجیرها به شدت مستعد گره خوردن هستند در نتیجه سریع‌تر هم شکسته و پاره می‌شوند. به طور مثال، زنجیر امگا، زنجیر تیغ ماهی و زنجیر ماری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آسان‌تر از بقیه مدل‌ها خمیده شده و در خود می‌پیچند.

۲- آیا گردنبند از طلا ساخته شده یا آبکاری شده است؟

توجه داشته باشید که طلاهای آبکاری شده از فلزات گرانبهای دیگری ساخته می‌شوند و در نهایت یک لایه نازک طلای خالص روی آنها آبکاری می‌شود. این آبکاری به مرور زمان خورده شده و از بین می‌رود و رنگ فلز زیرین نمایان می‌شود. این نوع گردنبندها با اینکه قیمت مناسبی دارند اما لازم است هر چند ماه یک بار دوباره آبکاری شوند تا شفافیت و رنگ خود را حفظ کنند. به این معنی که گزینه خوبی برای استفاده مداوم بشمار نمی‌روند. اما برای استفاده‌های کوتاه و محدود، گزینه خوبی خواهند بود زیرا قیمت تمام‌شده‌ی ارزان‌تری دارند.

۳- قفل زنجیر از چه نوعی است؟

سومین نکته از نکات خرید گردنبند طلا، قفل زنجیر آن است. حتما هنگام خرید طلا به این نکته توجه داشته باشید. بیشتر زنجیرهای طلا با قفل‌های کلیپسی گرد عرضه می‌شوند که با یک فنر باز و بسته می‌شوند. این قفل‌ها اغلب ارزان هستند اما دوام و پایداری مناسبی ندارند. به این صورت که اگر ناخواسته یا به هر دلیلی فشار بیشتر از معمول به آنها وارد کنید، ممکن است قفل بشکند. بهترین و مرسوم‌ترین قفل برای گردنبند، نوع خرچنگی است که سفت و قابل اعتماد است. استفاده از این قفل هم آسان است. این قفل یک بدنه سفت دارد که آن را در برابر ضربه مقاوم می‌سازد.

۴- آیا می‌توان از گردنبند آویز آویخت؟

یکی دیگر از سوالاتی که پیش از خرید گردنبند باید از فروشنده بپرسید این است که آیا می‌توان به آن آویز آویخت یا خیر. اگر پاسخ مثبت بود، توجه داشته باشید که ضخامت زنجیر به گونه‌ای باشد که حلقه آویز به راحتی از آن عبور کند. زنجیر این نوع گردنبندها نباید خیلی ضخیم باشد. اما در عین حال نباید خیلی هم باریک باشد زیرا احتمال پاره شدن آن زیاد خواهد بود.

۵- آیا زنجیر گردنبند طلا تو خالی است یا پر؟

پنجمین نکته از نکات خرید گردنبند طلا نوع زنجیر است. فارغ از قیمت بسیار ارزان‌تر، گردنبندهایی که زنجیرهای تو خالی دارند سبک‌تر هم هستند. عیب این نوع زنجیرها این است که خیلی راحت ضربه می‌بینند و احتمال پاره شدنشان زیاد است. اگر قصد دارید زنجیر ارزان و توخالی بخرید حتما توجه داشته باشید که باید خیلی مراقب آنها باشید به این خاطر که اگر به جایی گیر کنند ممکن است خیلی سریع پاره شوند. این نوع گردنبندها برای استفاده روزمره به هیچ عنوان مناسب نیستند.

بیشتر : بخوانید : خرید انگشتر طلا

بازدید : 54
سه شنبه 14 دی 1400 زمان : 18:41

در ساخت استخر باید توجه داشت که شیب بندی استخر به گونه ای تنظیم گردد که آب درون استخر هنگام تخلیه به یک نقطه در کف استخر هدایت شود .

عدم رعایت این نکته میتواند موجب خسارات ناشی از تخلیه ناکافی آب استخر گردد . یکی از بزرگترین مشکلات عدم تخلیه آب باران و برف در فصل یخ بندان می باشد .

در صورتی که شیب بندی مناسب برای کف استخر در نظر گرفته نشده باشد آب برف و باران در طول فصل زمستان در کف استخر باقی مانده و طی سیکل های متناوب برودتی منجمد میشود و عملا کارائی سیستم عایق کاری استخر را مختل می سازد .

یکی دیگر از معضلات عدم تخلیه آب استخر ، به جا ماندن رسوبات و جلبک های معلق در کف استخر می باشد . این رسوبات که حاوی مواد قلیایی و اسیدی می باشند به مرور زمان در بافت رنگ استخرنفوذ کرده و پس از مدتی مشاهده خواهد شد که رنگ استخری دچار پوسته و تبله می شود .

بیشتر بخوانید : نگهداری استخر

عدم توجه به شیب بندی استخر در شرایط فنی حاد نیز منجر به شکست کل سازه هیدرولیکی و تنش های متناوب سازه هیدرولیکی میشود . نفوذ آب به علت تخلخل سیستم آب بندی استخر به درون دیواره هل و کف استخر منجر به آسیب دیدگی آرماتورهای درون بتن شده و عمل اکسیداسیون بسیار سریعی انجام خواهد گرفت که در سریع ترین زمان باعث جداسازی آرماتور از بتن خواهد گردید و شدیدا سلامت سازه هیدرولیکی را با مخاطره مواجه میسازد .

سیستم آب بندی استخر عملا در مقابل تنش های شدید که منجر به شکست اساسی سازه استخر شود مقاومت ننموده و نهایتا هزینه های گزافی برای بازسازی استخر و تعمیرات ضمنی آن بوجود خواهد آمد . شیب بندی استخر یکی از مراحل مهم در ساخت استخر می باشد که می توان با رعایت اصول فنی و استفاده از متریال های مناسب از بروز مشکلات بعدی جلوگیری بعمل آورد .

منبع : https://www.tomestakhr.com/

بازدید : 89
دوشنبه 13 دی 1400 زمان : 18:49

خرید طلای کودک و نوزاد اصول و نکات مخصوص به خود را دارد. زمانی که قصد خرید طلا کودکان را دارید، باید به مواردی همچون سن کودک، جثه، تناسب با لباس‌ها و همچنین نوع قطعه طلا توجه کنید. در این مقاله سعی داریم راهنمای کاملی از خرید طلا برای کودکان و نوزادان در اختیارتان بگذاریم. اگر می‌خواهید به یک کودک یا نوزاد، طلا هدیه بدهید و پیش از آن نکات مرتبط با خرید طلای کودک را بدانید

امروزه که خریدهای اینترنتی رشد و گسترش زیادی پیدا کرده‌اند، خرید آنلاین طلای کودک هم رواج یافته است‌. بسیاری از افراد، طرح‌های مورد نظرشان را از طریق شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مربوط انتخاب کرده و سفارش می‌دهند. برای خرید طلای کودک اینترنتی نکات مهم زیر را مورد توجه قرار دهید:

۱. حتما از فروشگاه‌ اینترنتی طلا شناخته شده و آنلاین شاپ‌های معتبر برای خرید غیرحضوری طلا اقدام کنید. یک فروشگاه معتبر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و متصل به درگاه‌های بانکی معتبر است.

۲. پیش از نهایی کردن خرید، مطمئن بشید که نوع طلای انتخابی شما برای کودکتان خطر آفرین نباشد.

۳. تا حد امکان، از فروشندگان جدول سایزبندی طلای کودک را دریافت کرده و براساس اندازه معین آن را خریداری کنید.

۴. حتما جعبه ای برای نگهداری از طلای نوزاد و کودک خود تهیه کنید. این نوع طلا با توجه به کوچک بودن، ظرافت مستعد گم شدن است.

۵. اگر به مشتریان فروشگاه و یا کسانی که قبلا از آن خرید کرده‌اند دسترسی دارید، درباره کیفیت کار، اصالت آن و چگونگی مراحل تهیه و خرید پرس‌وجو کنید و یا نظرات موجود در مورد فروشگاه آنلاین را بررسی کنید.

چنانچه خرید آنلاین طلای کودک با دقت و توجه بالایی انجام شود، می‌تواند یک راه مناسب و بدون دردسر برای خرید طلا باشد. پس با توجه به نکات گفته شده، خریدی دلپذیر و مطمئن را برای خودتان رقم بزنید.

بیشتر بخوایند : طلافروشی انلاین

بازدید : 129
شنبه 11 دی 1400 زمان : 17:51

قصد داریم در وبلاگ طلای آزادی با یک محتوای چند قسمتی به معرفی برندهای بزرگ طلا بپردازیم. سوژه این قسمت، طلای تیفانی و تاریخچه مختصری از آن است. برای آشنایی با بزرگ ترین سازندگان و طراحان طلا و جواهر دنیا با این قسمت و اپیزودهای بعدی همراه طلای آزادی باشید.

از لوازم التحریر تا طلا و جواهر

جالب است بدانید که چارلز لوئیس تیفانی 25 ساله، موسس برند تیفانی ابتدا کار خود را در سال 1837 با فروش نوشت افزار و لوازم فانتزی درنیویورک شروع کرد. دوستش جان یانگ و 1000 دلاری که پدرش داده بود اولین شریک و سرمایه اولیه او بودند. تیفانی خیلی زود مغازه خود را تبدیل به پاتوق خانم های شیک پوشی کرد که به ساعت و جواهرات لوکس اهمیت زیادی می دادند.

رنگ تیفانی از کجا آمد؟

همسر ناپلئون سوم بزرگترین الگوی مد در قرن نوزدهم بود. وقتی که چارلز تیفانی در دهه 1840 نقاشی بالا را از او دید، فهمید که رنگ سبز استفاده شده در لباس او می تواند مورد استقبال عموم قرار بگیرد. تیفانی این رنگ را به عنوان رنگ رسمی برند تیفانی قرار داد. این رنگ سبز در تمامی کاتالوگ ها، کیف و جعبه های خرید و تبلیغات تیفانی استفاده می شد و می شود؛ طوری که حالا رنگی به نام سبز تیفانی داریم!

بیشتر بخوانید :

طلای تیفانی ابداع کننده اولین انگشترهای نامزدی

سال 1886 به یکی از خاطره انگیزترین تاریخ های طلای تیفانی تبدیل شد. در این سال، طلای تیفانی یک نگین الماس روی حلقه های ساده ازدواج قرار داد و حلقه های تک نگین یا سولیتر امروزی به وجود آمدند. الماس روی این انگشتر با 6 چنگک نامحسوس نگه داشته می شد تا نور به راحتی از آن عبور و تلالو بیشتری را منعکس کند.

طلای تیفانی بر گردن هنرمندان و افراد معروف

در سال 1961، طلای تیفانی پای خود را با فیلم “صبحانه در تیفانی“ به سینما باز کرد. در این فیلم اسطوره سینمای کلاسیک، آدری هپبورن گردنبندی از تیفانی را بر گردن داشت و تعدادی از صحنه ها در فروشگاه تیفانی فیلمبرداری شدند. الماس زرد رنگ استفاده شده در این گردنبند 287.42 قیراطی و از معادن الماس آفریقای جنوبی کشف شده بود. این الماس 82 وجه دارد و همین باعث تلالو بی نظیر نور در آن می شود. حدود 50 سال بعد و همین اواخر، یعنی در سال 2019، لیدی گاگا این گردنبند الماس نشان را در مراسم اسکار بر گردن آویخته بود.

بازدید : 69
شنبه 11 دی 1400 زمان : 17:44

کلر مورد استفاده در استخر

وجود مقدار مناسبی از کلر همیشه برای نگهداری استخرهای شنا ضروری می باشد. وجود کلر به مقدار کافی باعث می شود تا آب داخل استخر همیشه تمیز و شفاف باشد و از به وجود آمدن انگل ها و باکتری های مضر برای پوست شناگران جلوگیری بعمل آید. در صورتیکه کلر استخر دارای کلر نباشد امکان بوجود آمدن جلبک های سبز یا سیاه در دیوار و کف استخر می باشد.

بهترین روش برای اندازه گیری مقدار کلر مورد استفاده در استخر استفاده از کیت های مربوطه می باشد ( مقدار کلر در حالت استاندارد باید بین ۱ تا ۳ ppm باشد).

همچنین میزان تاثیرگذاری کلر روی آب به ph آب بستگی دارد .

همانطور که می دانید ph آب در حالت استاندارد باید بین ۷.۲ تا ۷.۶ ppm باشد، در صورتیکه ph آب ۷.۲ باشد مقدار اثرگذاری کلر ، ۱۰ برابر بیشتر نسبت به ph آب با مقدار ۸.۲ می باشد .

بیشتر بخوانیبد: ساخت استخر

کلر استخر و انواع آن برای ضد عفونی کردن آب استخر به شرح زیر می باشد :

۱ ) هیپوکلریت سدیم ( پایه سدیم ) :

درصد خلوص این نوع کلر بین ۱۰ تا ۱۴% و بصورت مایع می باشد . از جمله مزایای آن قیمت مناسب و تزریق آن بصورت اتوماتیک توسط پمپ می باشد. همچنین از معایب آن ، به بالا بردن ph آب و در نتیجه کاهش اثرگذاری در صورت نگهداری در محیط ۲۶ درجه سانتیگراد و زیر سایه اشاره کرد .

۲ ) هیپوکلریت کلسیم ( پایه کلسیم ) :

درصد خلوص این نوع کلر ۶۵-۷۰% و بصورت جامد است ( دانه ای ، پودری و قرصی) . از جمله مزایای آن ، سهولت استفاده در دستگاه کلرزن اتوماتیک ، تاثیرگذاری خوب جهت افزایش کلر در آب و کنترل رشد جلبک در استخر اشاره کرد . از معایب آن میتوان به ، کمی گران بودن آن البته در استخرهای بزرگ اشاره نمود و در نهایت اینکه باید در فضای باز و به دور از هرگونه مواد شیمیایی نگه داشته شود .

۳ ) گاز کلر

درصد خلوص این کلر ، ۱۰۰% و بصورت گاز می باشد . یکی از مزایای گاز کلر ، مقرون بصرفه بودن و نگهداری آن با کپسول یا مخازن تحت فشار می باشد . و از معایب آن میتوان اشاره نمود به ، نشتی گاز از کپسول و گران بودن سایر تجهیزات لازم و جانبی جهت استفاده از این نوع کلر .

در نتیجه ، می بایست با توجه به کاربری و نوع استخر و با مشاوره دقیق از کارشناسان نوع کلر مصرفی را تعیین نمود .

تام استخر

بازدید : 74
دوشنبه 6 دی 1400 زمان : 18:50

قصد داریم در وبلاگ طلای آزادی با یک محتوای چند قسمتی به معرفی برندهای بزرگ طلا بپردازیم. سوژه این قسمت، طلای تیفانی و تاریخچه مختصری از آن است. برای آشنایی با بزرگ ترین سازندگان و طراحان طلا و جواهر دنیا با این قسمت و اپیزودهای بعدی همراه طلای آزادی باشید.

رنگ تیفانی از کجا آمد؟

همسر ناپلئون سوم بزرگترین الگوی مد در قرن نوزدهم بود. وقتی که چارلز تیفانی در دهه 1840 نقاشی بالا را از او دید، فهمید که رنگ سبز استفاده شده در لباس او می تواند مورد استقبال عموم قرار بگیرد. تیفانی این رنگ را به عنوان رنگ رسمی برند تیفانی قرار داد. این رنگ سبز در تمامی کاتالوگ ها، کیف و جعبه های خرید و تبلیغات تیفانی استفاده می شد و می شود؛ طوری که حالا رنگی به نام سبز تیفانی داریم!

بیشتر بخوانید :

طلای تیفانی: همیشه خلاق، همیشه پیشگام

تیفانی در طول تاریخچه فعالیت خود نه تنها توجهات جهانی را به سمت الماس های برلیانش کشانده، بلکه رنگ های جدیدی از سنگ های قیمتی را به دنیای طلا و جواهر عرضه کرده است. برای مثال، کونزیت یک سنگ به رنگ صورتی مایل به ارغوانی است که اولین بار جورج کونز، گوهر شناس برجسته تیفانی در سال 1902 آن را به عرضه گذاشت.

در 175امین سالگرد جواهر و طلای تیفانی در سال 2012، از مجموعه نفیسی رونمایی کرد که تلفیقی از الماس و سنگ های قیمتی ارزشمند بود. طراحی های منحصر به فرد، استفاده از متریال و سنگ های خاص و طراحی حلقه های نامزدی بی نظیر علاوه بر ایجاد انقلاب در دنیای طراحی و ساخت طلا و جواهر، بازار طلاسازی آمریکا را به قطب حلقه های نامزدی لوکس و بی همتا برای زوجین تبدیل کرد.

تیفانی هنوز هم در خط مقدم نوآوری قرار دارد، و این را با رونمایی از یک آلیاژ فلزی منحصر به فرد به نام RUBEDO ثابت کرد. این فلز با رنگ هلویی ملیح و در عین حال گرم، و با الهام از تابش طلوع خورشید در سراسر آسمان و همچنین ویژگی های اولین مجموعه جواهرات تیفانی طراحی شده است.

شاید امروزه تیفانی قدیمی ترین برند طلا و جواهر دنیا محسوب شود اما با هر مجموعه خلاقانه ای که به مارکت طلا و جواهر ارائه می دهد، تمامی چشم ها را به خود خیره می کند.

طلای تیفانی در ایران

گالری طلای آزادی با تجربه ای طولانی در زمینه ساخت و فروش طلاهای لوکس امکان خرید حضوری و همچنین خرید آنلاین طلا از نفیس ترین و خاص ترین کالکشن های تیفانی را فراهم کرده است. طلای آزادی جدیدترین محصولات تیفانی را با بالاترین کیفیت و به اقتضای شرایط و بحران های مالی در کشور تولید و عرضه می کند تا رویای داشتن زیورآلات لوکس تیفانی برای همه محقق شود.

بازدید : 45
دوشنبه 6 دی 1400 زمان : 18:46

این روزها درخواست ها برای ساخت استخر در کشور افزایش یافته و به دلیل مزایای بیشمار استفاده از آن ها، بعید نیست که در آینده نه چندان دور شاهد این باشیم که هر خانه ای دست کم یک استخر نقلی کوچک داشته باشد. هزینه ها در داشتن و ساختن استخرها خیلی مهم است و اولین دغدغه کسانی که دوست دارند استخر داشته باشند قیمت استخر و نحوه محاسبه آن است. به خاطر اهمیت این موضوع ما قصد داریم در این مقاله به بررسی عوامل دخیل در برآورد هزینه استخرها بپردازیم و به شما میگوییم که چگونه یک استخر ارزان و نقلی برای خود بسازید.

هنگامی که بودجه استخر را برنامه ریزی می کنید، در نظر بگیرید که آیا برای آمدن و تمیز کردن استخر به یک ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری استخر نیاز دارید یا خیر؟ اگر خودتان این کار را انجام دهید هزینه ها به مراتب پایین خواهد آمد اما با این وجود ممکن است زحمت شما زیاد شود و از استخر هم نتوانید به موقع و موثر نگهداری کنید. اگر قصد استخدام یک شرکت تعمیر و نگهداری را دارید، احتمالاً ماهانه ۵۰ دلار تا ۳۰۰ دلار باید پرداخت کنید. (قیمت ها در ایران کمتر است)

نکته:

اگر خودتان تعمیر و نگهداری استخر را انجام دهید، باید تجهیزات نظافت مناسب و به درد بخوری را خریداری کنید. همچنین باید زمانی را به صورت اختصاصی برای نگهداری از استخر در نظر بگیرید.

آیا در براورد هزینه یا برای ساخت استخر ارزان به مشکل برخوردید؟

اگر میخواهید صاحب یک استخر ارزان و خوب شوید که دارای امکانات خوب و با کیفیتی باشد و سردرگم هستید، میتوانید با تام استخر تماس بگیرید. متخصصان و کارشناسان ما به صورت رایگان به شما عزیزان مشاوره ارائه میدهد و در صورت توافق برای شما مطابق بودجه ای که در نظر میگیرید استخری شیک و لوکس خواهند ساخت.

منبع : https://www.tomestakhr.com/

تعداد صفحات : 69

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 2782
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 124
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 13488
  • بازدید کلی : 1226213
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی