loading...

وبلاگ خريدنو

وبلاگي براي اطلاع رساني و خريد جهيزيه

بازدید : 111
دوشنبه 3 آبان 1400 زمان : 11:49

مژه‌هایی پرپشت و بلند، آرزوی هر خانمی است، آرزویی که برای تحققش راه های مختلفی را تست می کنند و در صورت گرفتن نتیجه مطلوب، آن را به دیگران توصیه می کنند. در ادامه با دوره های اموزش آرایشگری الماس نشان همراه باشید تا شما را در این باره راهنمایی کنیم

در بین توصیه افرادی که به زیبایی مدنظر خود رسیده بودند، دو مورد لیفت و لمینت مژه، راهکارهای موثرتر و ماندگارتر برای زیبا و خوش حالت کردن مژه‌های شما به چشم می خورد.

دو راهکاری که مژه های شما، این عناصر مهم در زیبایی صورت و چشمان تان را بلند تر، خوش فرم تر و ضخیم تر و جلوه ای جذاب را از شما در خاطر دیگران ثبت می کند.

به زبان بسیار ساده باید بگوییم، لیفت مژه، به معنای بالا کشیدن مژه هاست که حالت فر و زیبایی رو به مژه ها می دهد؛ مطابق کاری که فرمژه انجام می دهد با تفاوت اینکه در اینجا یک فرمژه دائمی خواهید داشت. در این روش چون مژه از پایه فر می شود باعث می شود مژه ها بلندتر شوند.

لمینت مژه، هم کشیدن یک روکش بوسیله کراتین (یک چسب بی رنگ طبیعی) یا ژلاتین به روی مژه هاست، که همان کار ریمل را برای مژه ها انجام می دهد و باعث نمایش جلوه ای ضخیم و مشکی تر از آنها می گردد.

باید توجه داشته باشید، اگر قصد لمینت مژه دارید، لیفت مژه باید قبل از لمینت مژه انجام شود تا مواد لمینت به خوبی جذب مژه ها شوند.

بیشتر بخوانید :

لمینت هم با ژلاتین و هم با کراتین قابل اجراست. البته استفاده از ژلاتین دوام کمتری دارد. اغلب توصیه می شود از لمینیت کراتین استفاده کنید. ترکیب دارویی آن هم برای هر مویی به کار می رود. لمینت کراتین یک لایه متراکم هوای فشرده در برابر آسیب ها ایجاد می کند. با توجه به محتوای پروتئینی آن، روغن و ویتامین ها، مزایای بسیاری برای مژه ها دارد که باعث درخشش، صاف بودن، حجم گرفتن، سرعت رشد و افزایش رنگ می شود. ضمنا در صورتی که توانایی انجام این کار را داشته باشید، لمینت مژه در خانه هم امکان پذیر است.

البته ذکر این نکته مهم است که این روش برای زنان باردار و مادران شیرده خطرناک و ممنوع است.

در هر دو حالت میزان ماندگاری لیفت و لمینت مژه ها و دوام چیزی حدودا ۲ الی ۳ ماه خواهد بود اما در کل این موضوع به خصوصیات فیزیکی هر خانم بستگی دارد.

معمولا کسانی به سراغ لیفت مژه می روند که:

مژه های صافی دارند و میخواهند آنها را فر (حالت دار) کنند.

افرادی که چشم های پف دار و سنگین دارند.

افرادی که دوست ندارند هر روز از ریمل استفاده کنند.

برای همین برای افرادی که دارای مژه های کوتاهی می باشند، این روش مناسب نیست. همچنین به خانم هایی که پوستی حساس دارند یا دارای بیماری اگزما هستند، توصیه موکد می شود تا از این روش اجتناب کنند.

چند نوع لیفت مختلف مژه در بین آرایشگران و سالن های زیبایی وجود دارد که از بین آنها لیفت مژه کراتین، لیفت دریم و لیفت بالابردن طول و حجم، سه مدل معروف تر هستند.

تفاوت لیفت و لمینت در چیست؟

در واقع لیفت مژه پیش نیازی برای لمینت مژه خواهد بود؛ همانطور که پیشتر هم گفته شد، این دو روش تقریبا با یکدیگر یکسان هستند با این تفاوت که در لمینت از رنگدانه هایی برای رنگ کردن ابروها نیز استفاده می شود که نقش ریمل را برای شما بازی خواهند کرد و منجر به ضخامت بیشتری خواهند شد که این افزایش ضخامت به سلیقه شما انجام می شود. این در حالیست که در لیفت تنها مژه های شما حالت دار خواهند شد و مرحله رنگ آمیزی در آنها وجود نخواهد داشت. اما همانطور که گفته شد برای انجام لمینت مژه حتما باید لیفت ابتدا انجام گردد.

بازدید : 34
چهارشنبه 28 مهر 1400 زمان : 15:44

برای کسانی که چند تار زلفشان سفید است، و می خواهند با رنگ کردن از شرشان خلاص شوند، گفته شده که به سراغ ریشه ها بروند.

اول ریشه ها را رنگ بزنید و۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد رنگ مو را تا انتهای نوک ساقه بکشید و بعد از چند دقیقه آب بکشید.

اگر بیشتر موهای‌تان سفید است اول از جلوی سر شروع به رنگ کردن مو کنید. اگر شقیقه‌ها سفید بودند اول شقیقه‌ها را رنگ کنید و بعد از پشت سر شروع کنید. در کل هرجا که سفیدی بیشتر بود اول آنجا را رنگ کنید و بعد قسمت‌های دیگر.

اگر هم سفیدی موهای‌تان کم است ابتدا از پشت سر و از ریشه شروع به رنگ کردن مو کنید. بعد بغل‌ها و سپس جلوی سر را چون جلوی سر حرارت بیشتری دارد.

داستان نوک موها و قیچی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید رعایت کرد تا نتیجه بهتری از رنگ کردن موها به دست بیاید، این است که اگر نوک موهای شما به هر دلیل دچار موخوره شده است باید قبل از رنگ کردن آنها را کوتاه کنید.

موی خشک و شکننده نمی تواند به خوبی، رنگ را در خود نگه دارد و بعد از مدت کوتاهی رنگش از بین می رود و به اصطلاح، موها بدرنگ می شود.

بنابراین بهتر است قبل از رنگ کردن حتما سر موهای تان را کوتاه کنید تا قسمت های خشک و آسیب دیده ای در موی تان وجود نداشته باشد.

جنس ظرف مهم است۰۰۰

کارشناسان سالن های زیبایی و آرایشگران توصیه می کنند، برای رنگ کردن، رنگ مورد نظرتان را در یک ظرف غیرفلزی بریزید

دارندگان موهای زبر توجه کنند!

اگر موهای شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ است، شاید لازم باشد که قبل از رنگ کردن آن ها را نرم کنید، چون با نرم کردن، لایه های کوتیکول رنگ را بهتر جذب می کنند.

بیشتر بخوانید :

مراقب نرم کننده باشید

شما نباید از چند ساعت قبل از رنگ کردن از نرم کننده استفاده کنید، چند ساعت قبل از رنگ کردن فقط شامپو کنید. اگر می خواهید موهای تان خوب رنگ بگیرد باید هیچ چیزی مثل چربی یا کثیفی روی موها نباشد.

برای اینکه نرم کننده هم اثر خوب خود را داشته باشد، وقتی حسابی موهای خود را آب دادید، با انگشتان یا یک شانه دندانه درشت به خوبی نرم‌کننده را بین موها پخش کنید.

عجول نباشید!

در شستن رنگ مو عجول نباشید. زمان شستشو را بر اساس بروشور رنگ مو تنظیم کنید. اگر زمان مناسب برای نوع رنگی که استفاده کرده اید حداکثر زمان لازم برای رنگ گیری مو است اجازه دهید تا در حداکثر زمان تعیین شده، رنگ روی مو باقی بماند.

موهای خاکستری و سفید دیرتر از موهای رنگی، رنگ می گیرند و اگر شما چنین موهایی دارید باید بیشتر از حد معمول صبر کنید تا به نتیجه مطلوب برسید و موی شما بهتر رنگ را جذب کند.

آبکشی و ریزش موها

بعد از رنگ‌کردن موهای‌تان سعی کنید آنها را با آب سرد بشورید، این روش تا حدی از ریزش موها جلوگیری می‌کند.

شامپو شاید برای وقتی دیگر!

بعد از رنگ کردن حداقل تا ۲۴ ساعت نباید موها را شامپو زد، تا رنگ بتواند به خوبی در هر ساقه مو نفوذ کند.

دکلره

اگر می خواهید چهره طبیعی تری داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم که هیچوقت از رنگ هایی که نیاز به دکلره مو دارند، استفاده نکنید، چون علاوه بر اینکه رنگ موی شما را مصنوعی نشان می دهد، ممکن است سبب آسیب جدی به ریشه های مو سوزاندن آنها نیز شود.

وازلین در جایگاه یک پوشش

از وازلین برای چرب کردن نواحی گوش، پشت گردن و خط رشد مو در پیشانی و کنار گوش استفاده نمایید.

این کار باعث می شود تا از رنگ شدن پوست تان در هنگام رنگ موی سر جلوگیری کنید

منبع : دوره های آموزش آرایگشری الماس نشان

بازدید : 53
سه شنبه 27 مهر 1400 زمان : 14:59

داشتن صورت گرد به نوعی یک نکته مثبت در ظاهر هر کسی است. نتیجه تحقیقات مختلف نشان میدهد اشخاصی که از صورت گردی برخوردار هستند، به نسبت سایر افراد دیرتر پیر میشوند. در فرهنگ های مختلف داشتن یک صورت گرد به نوعی نشان دهنده لطافت زنانه است. و آرایش این صورت ها بسیار جذاب و چالش برانگیز است. اگر شما از جمله خانم هایی هستید که صورتی گردی دارید و میخواهید با تعدادی از تکنیک های آرایش صورت گرد آشنا شوید حتما ادامه این مقاله از دوره های آموزش آرایگشری الماس نشان را بخوانید.

ویژگی های صورت های گرد

از لحاظ آناتومیکی افرادی که دارای صورت های گرد هستند، اغلب دارای چانه های گرد و گونه هایی برجسته و هایلایت هستند. به عبارتی فرم کلی صورت آن ها منحنی و خوش فرم است.

اغلب این افراد به واسطه گرد بودن صورت ممکن است چاق به نظر برسند. اما در بیشتر موارد، این افراد واقعا چاق نیستند و تنها صورتی پر دارند. به دلیل خوش فرم بودن صورت های گرد، کسانی که دارای صورت لاغر و استخوانی هستند تلاش میکنند با کمک آرایش صورت خود را گرد کرده تا کمی چاقتر به نظر برسند.

بیشتر بخوایند:

تکنیک های آرایش صورت گرد

۱. نحوه اعمال سایه چشم برای صورتهای گرد

اصولا هدف از آرایش علاوه بر پوشاندن عیوب و ایرادات ظاهری صورت، زیباتر کردن آن است. چهره گرد به تنهایی زیبا است و ما باید برای زیباتر نشان دادن این چهره ها، تا آنجا که ممکن است روی چشم ها مانور داده و روی برجسته کردن آن ها تمرکز کنیم.

بنابراین برای برجسته کردن چشم ها بهتر است از سایه چشم‌هایی به رنگ هایی مانند قهوه ای، مشکی و رنگ های دیگری مثل بنفش و آبی تیره استفاده کنیم. با استفاده از این رنگ ها شما در واقع به نوعی به چشم و ابرو شکل میدهید.

کشیده تر کردن چهره به صورت جزئی میتواند هدف دیگری در آرایش صورت گرد باشد، برای این منظور شما باید ابروها را زاویه دار در بیاورید.

۲. کمک گرفتن از برنزه کننده ها در آرایش چهره گرد

یکی از مورد علاقه ترین لوزام آرایشی برای این چهره ها، استفاده از برزنده کننده ها است. برزه کننده ها می توانند صورت های چاق، گرد و توپر را کمی استخوانی نشان داده و از حجم صورت کم می کنند.

به طور معمول برنزه کننده ها را در ترکیب با کانتورها، باید در خطوط چانه و فرورفتگی های مختلف صورت اعمال کرد.

۳. لزوم استفاده از کانتور در آرایش صورت گرد

نوع آرایش گونه ها در چهره های گرد نیز اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به منظور ایجاد تغییرات در صورت، بهتر است روی گونه ها از هایلایتر استفاده کنید. اعمال هایلایت روی پوست استخوان های گونه به برجسته تر شدن گونه ها و زیباتر شدن فرم صورت کمک میکند.

بعد از اعمال هایلایت روی گونه ها، زیر آن ها را با کمک کمی کانتور تیره رنگ، کم حجم کرده و گود نشان دهید.

۴. نحوه صحیح اعمال رژ گونه در آرایش صورت گرد

متاسفانه برخی از افرادی که چهره گردی دارند به اشتباه فکر میکنند اگر روی گونه های خود رژگونه بزنند صورتشان گردتر و پرتر میشود. بنابراین تا آنجا که ممکن است رژگونه نمیزنند. سالن زیبایی الماس نشان توصیه میکند که برای آرایش چهره های گرد حتما از رژگونه هایی با رنگ های مات و گرم استفاده کنید. تا متوجه تاثیر آن در فرم کلی صورت شوید.

برای این منظور سعی کنید که به بخش تحتانی پوست استخوان گونه، رژگونه بزنید و سپس آن را با کانتور گونه ادغام کنید. تنها با کمک این تکنیک میتوانید فرم گرد صورت خود را کمی کشیده تر کرده و زیباتر به نظر برسید.

۵. بهترین نوع رژ لب برای آرایش چهره گرد

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، آرایش صحیح ابرو و چشم میتواند تا حد زیادی چهره را تغییر دهید. برجسته سازی صورت تنها به آرایش ابرو و چشم محدود نمیشود و آرایش لب ها نیز میتواند به زیباتر شدن و ایجاد تغییرات بزرگ در صورت منجر شود. در خصوص چهره های گرد، خانم ها بهتر است از رژ لب هایی با رنگ قرمز بیشتر بهره ببرند.

منبع : https://www.almasneshansalon.com/



بازدید : 48
سه شنبه 6 مهر 1400 زمان : 17:11

هنگامی که به چین و چروک فکر می کنید، ممکن است به آنابوتولینم توکسین A (بوتاکس) فکر کنید. این روش یک داروی تجویزی رایج است که برخی افراد برای صاف کردن چین و چروک از آن استفاده می کنند. اما در مورد بوتاکس بو چه میدانید؟ موهای روی سر شما، مانند پوست شما نیز تمامیت و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. درست مانند بوتاکس محصولات جدید مو به بازار عرضه شده که به صاف و یکدست شدن، پرشدن و کاهش ریزش مو کمک میکنند. این مواد به عنوان بوتاکس براب موها شناخته میشوند. آنچه در این مقاله میخوانید درباره این روش است. تمام نکات ذکر شده در این مقاله از دوره آموزش کار با مواد، آموزش پوست و سایر آموزش های آرایشگری از سالن الماس نشان است.

آیا بوتاکس مو واقعا حاوی بوتاکس است؟

بوتاکس برای موها در واقع حاوی عنصر سم بوتولینوم که عنصر اصلی بکار رفته در بوتاکس میباشد نیست. در عوض، این نامگذاری تنها یک اسم است که براساس نحوه عملکرد محصول ساخته شده است. بوتاکس مو درست مانند بوتاکس و سم بوتولینیوم با شل کردن عضلات و صاف کردن پوست عمل می کند، با این تفاوت که بوتاکس کردن مو با پر کردن و حجم دادن به تارهای مو باعث صاف و یکدست شدن آن ها میشود.

بوتاکس از چه موادی تشکیل میشود؟

بوتاکس مو در واقع یک درمان مو با تهویه عمقی است که رشته های مو را با مواد پرکننده یا فیلر، مانند کراتین می پوشاند. این درمان در هر قسمت از موهای شکسته یا نازک یا مات در نظر گرفته میشود. بهترین محصولات بوتاکس حاوی مواد زیر هستند:

روغن خاویار

پپتید BONT-L

ویتامین B-5

ویتامین های E

کمپلکس کلاژن

بیشتر بخوانید : آموزش اکستنشن مو

چه کسانی میتوانند موهایشان را بوتاکس کنند؟

در صورت داشتن هر کدام از موارد زیر می توانید از بوتاکس مو استفاده کنید:

مو خوره داشتن

موهای بسیار نازک، فاقد حجم و مات

موی آسیب دیده

موهای وز

آشنایی با مراحل بوتاکس کردن مو

برعکس بوتاکس هایی که برای صورت، لب و بخش های دیگر بدن تزریق میشود ما در این روش هیچگونه تزریقی نداریم بلکه استعمال مستقیم به مو داریم. بوتاکس مستقیما روی رشته های موی شما اعمال میشود تا به تهویه بهتر موها کمک شود. مراحل انجام بوتاکس مو عبارتند از:

شروع کار با شستشوی موها با شامپو است تا کوتیکول های مو و رشته های موی شما از هم جدا شده و برای اعمال بوتاکس آماده شوند.

سپس محصول را از ریشه تا نوک مو مالیده و ماساژ میدهند. بوتاس از ۲۰ تا ۹۰ دقیقه روی موهای خیس و شسته شده باقی میماند.

برخی از آرایشگران قبل از خشک کردن مو مواد را از مو پاک میکنند و برخی دیگر صبر میکنند تا مو خشک شود و بعد مواد را پاک کنند تا بوتاکس به راحتی به عمق مو نفوذ کند.

نتایج درمان مو با بوتاکس را بلافاصله بعد از خشک شدن موهای خود مشاهده خواهید کرد.

قیمت بوتاکس مو چقدر است؟

هزینه درمان با بوتاکس از ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار و به بالا متغییر است. قیمت ها بر اساس محل انجام بوتاکس (خانه یا آرایشگاه) و همچنین بر اساس موقعیت جغرافیایی متفاوت است. اگر درمان بوتاکس را در سالن انجام میدهید، قبل از مراجعه حتما قیمت بوتاکس مو را از آرایشگاه بپرسید.

منبع : سالن زیبایی الماس نشان

بازدید : 253
دوشنبه 29 شهريور 1400 زمان : 13:08

انتخاب طلا و زیورآلات بر اساس سبک زندگی

اگر زندگی روزانه بسیار فعالی دارید شاید بهترین راه برای جلوگیری از خم شدن و تغییر شکل، استفاده از طلا و زیورآلات ضخیم تر و یا کمی پهن تر است. انگشتر ها، رینگ ها و یا حتی گردنبند های بسیار ظریف سریع تر دچار این گونه آسیب ها و تغییر شکل ها می‌شوند.

برای نگهداری از طلا و جواهرات با زیورآلات به باشگاه نرو

امروزه که رفتن به باشگاه و ورزش کردن به یکی از بخش های جدانشدنی زندگی تبدیل شده خوب هست به این نکته اشاره کنیم که برای مراقبت بهتر از زیورآلات و جلو گیری از تغییر شکل آن ها به خصوص انگشتر ها و رینگ های ظریف، بهتر است قبل از شروع به ورزش در باشگاه آن ها را در آورید. چرا که برداشتن وزنه ها و استفاده از دستگاه های مختلف احتمال آسیب دیدگی طلا و زیورآلاتمان را بیشتر میکند.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

اول بافت بعد زیورآلات

این نکته را همیشه به یاد داشته باشید برای نگهداری از طلا و جواهرات همیشه، ابتدا لباس های پشمی و بافت های خود را بر تن کنید و سپس زیورآلاتتان را استفاده کنید. چون ممکن است گوشه های ظریف جواهراتتان در بافت ها و نخ های لباستان گیر بیافتد و با کشیده شدن موجب تغییر شکل زیورآلات ظریفتان شود و همچنین ممکن است به پایه های جواهرات و سنگ های قیمتیتان آسیب جدی تری وارد شود.

جعبه جواهرات

انتخاب جعبه جواهرات مناسب یکی از مواردی است که باید بسیار به آن توجه داشته باشید. بسیاری از فروشندگان هر جعبه زیبایی را شاید به عنوان جعبه جواهرات به مشتریان خود ارائه دهند. خوب است بدانید که جعبه های ساده فقط برای نگهداری یک و یا دو تکه از زیورآلات مناسب هستند و برای کنار هم قرار دادن تعداد بیشتر حتماً باید از جعبه های جواهرات طبقه بندی شده استفاده کنید. بهتر است انگشتر ها را در جای مخصوص خود قرار داده و گردنبند هارا نیز جداگانه و با نظم قرار دهید.

با این کار دیگر شاهد گره خوردن قطعات ظریف زیورآلاتتان نخواهید بود و از کشیده شدن و یا تغییر شکل آن ها جلوگیری خواهد شد. فقط به این نکته اشاره می‌کنیم که: اگر هم زیورآلاتتان بهم گره خورده باشند بهترین راه حل برای جداکردنشان استفاده از یک سوزن است. کافی است زنجیر ها را روی یک سطح صاف قرار دهید و با سوزن به آرامی آن ها را از هم جداکنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید انگشتر طلا

شکستگی

شکستگی قطعات یکی دیگر از مشکلات رایج در نگهداری طلا و زیورآلات هست. با توجه به ظرافت و زیبایی قطعات احتمال شکستگی همیشه وجود دارد. مخصوصاً گیره های گردنبند و یا دستبند ها و حلقه های مرتبط کننده و به طور کلی قطعاتی که بیشتر در حرکت هستند و بیشترین وزن را تحمل می‌کنند سریعتر دچار آسیب های جدی می‌شوند. یکی دیگر از قسمت هایی که بسیار در معرض شکستگی قرار می‌گیرد پایه هایی است که برای نصب سنگ های قیمتی بر روی انگشتر ها استفاده می‌شود. پس بهتر است در موقع خرید و یا انتخاب زیورآلات خود بیشتر به این جزئیات دقت کنید و درصورت وقوع شکستگی و یا باز شدن اتصالات از استفاده از چسب های مختلف در خانه برای برطرف کردن این مشکلات خودداری کنید و رفع این گونه مشکلات را حتماً به طلاساز خود بسپارید.

منبع : طلای آزادی

رفرنس : طلافروشی انلاین آزادی

بازدید : 41
سه شنبه 16 شهريور 1400 زمان : 17:13

آرایش پوست خشک برای بسیاری از افراد که پوستی خشک دارند، دشوار است. قبل از استفاده از مواد آرایشی بر روی پوست خشک، ابتدا باید رطوبت لازم به پوست داده شود، همچنین اطمینان حاصل شود که از محصولاتی که برای پوست خشک طراحی شده استفاده شود. رعایت نکات مخصوص در آماده‌سازی پوست و استفاده از محصولات مناسب، آرایش پوست خشک را بسیار آسان می‌سازد. به طوری که حتی از نزدیک خشکی پوست نیز به چشم نمی‌آید. درنتیجه آرایش پوست بی‌عیب و نقص خواهد شد. اگر شما هم پوستی خشک دارید و می‌خواهید آرایش شما کامل و اصولی باشد، در این مقاله از دوره های آموزش آرایشگری همراه ما باشید تا با چگونگی و نحوه آرایش پوست خشک خود آشنا شوید.

بخش اول: شروع آرایش پوست های خشک

۱-صورت خود را بشویید.

مهم نیست که چه نوع پوستی داشته باشید، قبل از آرایش همیشه صورت خود را بشویید. این امر باعث می‌شود آرایش شما بر روی پوستی با رنگ تازه و تمیز، ایده‌آل‌تر انجام شود. همچنین هرنوع مواد آرایش که قبلا استفاده کرده‌اید را ازبین ببرد. برای شستن صورت خود بهتر است از محصولات و صابون‌های دارای ترکیب روغنی و یا ملایم استفاده کنید زیرا شست‌و‌شوی صورت باعث خشکی بیشتر می‌شود و می‌تواند خشکی را بدتر کند.

۲-پوست خود را مرطوب کنید.

پس از شستن صورت خود، مرطوب کننده را روی پوست خود استفاده کنید، سعی کنید بیشتر قسمت‌های خشک را با مرطوب کننده بپوشانید. مناطق خشک‌تر صورت، معمولا برای بسیاری افراد، ناحیه اطراف بینی و فضای بین دو ابرو است. از یک مرطوب کننده با خاصیت آبرسانی بالا و فرموله شده برای پوست‌های خشک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :

۳-اعمال پرایمر صورت در آرایش پوست خشک

پرایمر، یک پایه ژله‌ای، شبیه به پوست و هم‌رنگ با آن است، که قبل از آرایش پوست بر روی آن قرار می‌گیرد. پرایمر، برای همه نوع پوست مخصوصا پوست خشک بسیار مفید است، زیرا پوست را نرم‌تر می‌کند. و آرایش بدون از هم گسیختگی پوست براحتی روی آن می‌نشیند. استفاده از پرایمر به این صورت است که:

کمی از آن را بر روی انگشت خود قرار می‌دهید و آن را به بخش‌هایی از صورت زده و روی آن پخش کنید. توجه کنید که از پرایمر بیش از حد استفاده نکنید. به طور کلی میزان استفاده از پرایمر برای بخش‌های کوچک مثل بینی و چانه یک دایره کوچک و برای مناطق نسبتا بزرگ‌تر مثل گونه‌ها و چانه، اندازه دو دایره کوچک است.

۴-اعمال پرایمر چشم در آرایش پوست خشک

پرایمر چشم به نرم و لطیف شدن چشم و پلک‌ها کمک می‌کند. پرایمر چشم اغلب رنگی و به رنگ پوست است. تا رنگ پلک و پوست را یک‌نواخت‌تر نشان دهد. اگر پلک‌های شما خشک باشند، ممکن است قرمز و تحریک‌پذیر باشند، پرایمر چشم بدون ایجاد لک‌های چرب برای چشم‌های شما بسیار مفید خواهند بود. و به کاهش رنگ پوست و طبیعی‌تر کردن آن کمک می‌کند. یک نقطه از پرایمر چشم را برروی هر پلک بزنید و آن را با نوک انگشت یا یک پد تمیز و مخصوص روی موضع بچرخانید.

۵-اعمال چپستیک

اگر شما از داشتن پوست خشک رنج می‌برید، لب‌هایتان نیز ممکن است خشک و حساس باشند. استفاده از چپستیک قبل از آرایش، برای همه نوع پوست مخصوصا پوست خشک بسیار مفید است.

منبع : آموزشگاه آرایشگری الماس نشان



بازدید : 68
سه شنبه 9 شهريور 1400 زمان : 17:33

با آمدن زمستان علاوه بر مراقبت از خودتان، مراقبت از ناخن هم امری اساسی می باشد، زیرا ناخن ها هم سرما میخورند و آسیب می بینند. عواملی که باعث آسیب دیدن ناخن ها در فصل سرما می شود:

۱- حمام آب داغ که در زمستان استفاده می کنیم.

۲- گرم و سرد شدن محیطی که در آن هستیم.

۳- کار کردن با شوینده های شیمیایی و الکلی بدون دستکش

همه این موارد باعث خشکی و شکنندگی ناخن می شوند، رعایت موارد زیر(آموزش ناخن) از پیدایش این نوع عوامل پیشگیری کنید:

مرطوب سازی ناخن

سعی کنید همیشه دستتان را بعد از هر شستشو و بعد از استحمام، با کرم های حاوی مرطوب کننده فاقد بو محافظت کنید، و روی ناخن هایتان هم کرم بزنید تا ناخن های زیبا و سالمی داشته باشید.

کرم های دارای رایحه خشکی دست و ناخن را بیشتر می کنند.

خیساندن ناخن

شما می توانید هفته ای یک مرتبه ناخن هایتان را به مدت ۵ دقیقه در آب گرم قرار داد و بعد از آن دستانتان را خارج کرده و خشک کنید اما نه بطور کامل، بگذارید مقداری از رطوبت در دستانتان باقی بماند. و بعد به دور ناخن‌ها و پوست دست از یک کرم یا روغن با چربی بالا استفاده کنید مانند وازلین یا روغن زیتون بعد از ماساژ روی پوست و دور ناخن ها وقتی که کاملا جذب پوست شد، دستکش تان را بدست کنید و بگذارید ۱ ساعت به همین شکل بماند.

لاک پاک کن ناخن

برای پاک کردن لاک از روی ناخن هایتان در فصل سرما ، لاک پاکن های که در آن ها از استون استفاده نشده تهیه کنید. مصرف لاک پاکن را در این فصل کمتر کنید چون استون موجود در این مواد پاک کننده ناخن ها را خشک می کند. ناخن های شما ابزار شما نیستند لطفا به عنوان ابزار از آن ها استفاده نکنید و عادت های ناپسند مثل جویدن ناخن و کندن پوسته های دور ناخن را کنار بگذارید.اگر واقعاً قصد دارید از ناخن‌های خود مراقبت کنید، از آن‌ها به عنوان ابزار استفاده نکنید، عادت ناخن جویدن را کنار بگذارید و پوسته‌های کناره‌های ناخن را نکنید.

بیشتر بخوانید : آموزش پوست

آبرسانی به ناخن‌

اگر فکر می کنید در فصل سرما بدن به آب نیاز ندارد زیرا آب بدن مانند فصل گرما از طریق تعریق از بین نمی رود سخت در اشتباهید. بدن شما مانند سایر فصل های دیگه به ۸ لیوان آب در روز نیاز دارد.

لاک ناخن

داشتن لاک بصورت مداوم باعث ضعیف شدن ناخن و تغییر رنگ ناخن می شوند و اکسیژن کافی به ناخن ها نمی رسد. حداقل هر ۲ هفته یکبار ناخن را از داشتن لاک محروم کنید. برای داشتن ناخن زیبا در حین سوهان کشی در چند جهت آسیب بیشتری به ناخن می رسانند همیشه از یک جهت ناخن را سوهان کشی کنید.

دستکش

در فضای بیرون از خانه هم حتماً از دستکش استفاده کنید زیرا سرما و باد ناخن را خشک و شکننده می کند. برای کارهای خانه و استفاده از مواد تمیزکننده و شوینده‌ های شیمیایی، که برای پوست و ناخن‌ ها مضر هستند حتما از دستکش مخصوص کار استفاده کنید.

تغذیه مناسب

با مصرف مواد خوراکی اعم از پروتئین ها، سبزیجات، میوه‌ها و مکمل ها و ویتامین های گروه B و گذاشتن این رژیم های غذایی در برنامه روزانه خود، ناخن هایتان را تقویت کنید.

منبع : دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان

رفرنس : آموزشگاه آرایشگری الماس نشان

بازدید : 40
دوشنبه 8 شهريور 1400 زمان : 15:26

اگر خواهان صورت زیبا، صاف و یکدست با درخشش خاص هستید از هایلایت صورت استفاده کنید، استفاده از هایلایتر در آرایش صورت چهره شما را شاداب تر می کند. فقط کافی است بدانید برای کدامین قسمت های صورت باید از هایلایتر استفاده شود و روش بکارگیری از آن را بدانید.

نکته: حتما قبل از شروع کردن به هایلایت کردن صورت، از لوسیون مرطوب کننده روی پوست خود استفاده کنید. و بعد از آن بهتر است از پرایمر برای ماندگاری رطوبت روی پوست استفاده شود.

در انتخاب رنگ هایلایتر دقت کنید اگر نمی توانید رنگ هایلایتر را تشخیص دهید برای پوست خودتان، بهتر از متخصصین گریم مشورت کنید و یا به دنبال طیف رنگی زرد نزدیک به سبز بروید این طیف رنگی ترکیبی از طلایی، نقره ای و صورتی می باشد که برای همه نوع چهره ای مناسب است.

استفاده از هایلایتر روی استخوان گونه

برای نشان دادن گونه برجسته استفاده از هایلایتر بر روی بالای استخوان گونه، آن را کشیده و برجسته می کند. با هایلایتر مایع کافی است با نوک انگشت مایع رو بالای گونه پخش کنید اما اگر از هایلایتر پودری استفاده می کنید با یک قلم مو بالای خط گونه را از بالای گوش به سمت گوشه چشم پودر بزنید.

استفاده از هایلایتر برای چشم

برای جذابیت بیشتر برای آرایش چشم می توانید بعد از اتمام میکاپ چشم هایتان، با قلم مو مخصوص سایه چشم تان هایلایتر را در وسط پلک تان و گوشه داخل چشم تان بکشید و چشم های درشت و براق داشته باشد. با استفاده از کمی هایلایتر و یا سایه چشم روشن برای زیر چشم می توانید سیاهی زیر چشم را پوشش دهید.

بیشتر بخوانید :

استفاده از هایلایتر روی استخوان ابرو

یکی از کاربردهای دیگر هایلایتر برای ابرو می باشد. برای اینکه ابروهایتان جلوه زیباتری داشته باشد به جز آرایش ابرو با مداد و سایه ابرو می توانید روی قوس ابرو و استخوان ابرو از هایلایتر استفاده کنید و ابروهای بهتری داشته باشید

استفاده از هایلایتر برای بینی

اگر بینی پهنی دارید اصلا ناراحت نباشید چون با استفاده از یک هایلایتر مات می توانید با میکاپ بینی آن را باریک تر نمایش دهید فقط کافی است با دقت یک خط ظریف در دو طرف بینی از بالا تا وسط بینی بکشید نه تا پایین، و سپس برای طبیعی نشان دادن نوک بینی می توانید دو خط مانند فلش به سمت داخل بکشید تا نوک بینی شما باریک بنظر آید.برای نمایش بهتر از هایلایتر با رنگ دو تا سه درجه روشن تر از پوست صورتتان استفاده کنید.

استفاده از هایلایتر برای لب ها

برای براق شدن و برجسته سازی قسمت بالای لب، قوس لب هایتان که به شکل v هست را با یک قلمو زاویه دار مقداری هایلایتر بزنید مراقب باشید بیشتر نشود و بعد روی آن برق لب بزنید برای لب پایین و چانه هم با زدن مقدار کمی هایلایتر در وسط لب پایینی و مرکز چانه لب پر و چانه زیبایی داشته باشید برای اینکه فضاهای خالی اطراف فک را حجیم تر کنید با استفاده از قلمو در گوشه خارج فک که نزدیک گوش می شود تا چانه یک مثلث بکشد این مثلث باید در نزدیک گوش ها پهن و نزدیک چانه باریک شود.

منبع : https://www.almasneshansalon.com/

رفرنس : https://www.almasneshansalon.com/course/

بازدید : 76
شنبه 6 شهريور 1400 زمان : 14:53

تجربه فر کردن موها برای تنوع برای کسانی که موهای لخت وصافی دارند جذاب می باشد خب فر کردن موها به دلیل حالت دادن و پرپشتی به مو خیلی زیباتر از دیگر انواع موها است.مواد و ابزارهای که برای فر کردن مو استفاده می شوند بسیار قوی بوده اند پس بعد از فر شدن مو نیاز به محافظت بیشتری دارند پیشنهاد ما این است اگر اهل رسیدگی زیاد به مو هستید موهایتان را پیش یک آرایشگر متخصص فر کنید تا موهایتان را نسوزاند در غیر اینصورت جزء موهای وز و خشک زیبایی خاصی نصیبتان نمی شود.

در ادامه با دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان همراه باشید تا بیشتر با نکات مهم فر کردن مو آشنا تر شوید…اگر قصد جدی برای فر کردن مو را دارید پس باید قبل از شروع نوع مدل آن را انتخاب کنید:

انواع مدل فر کردن مو

  • فر شیمیایی
  • فر گرم
  • بیگودی الکتریکی
  • دیسپانسر سشوار

بیشتر بخوانید :

مراحل قبل از فر کردن مو

۱/ یکی از ۴ مدل بالا را براساس حالت مو خود انتخاب می کنیم:

بررسی کنید که چه مدل فری به صورتتان می آید، فر درشت یا ریز

اگر در انتخاب اینکه از چه مدل فری استفاده کنید مردد هستید بهتر است با یک متخصص حرفه ای در سالن زیبایی مشورت کنید و در این زمینه راهنمایی تان کند.

۲/ موها باید در وضعیت سلامت کامل باشند تا در حین فر کردن مو دچار مشکل نشوند:

اگر موهای وز و خشکی دارید که در اثر گذاشتن رنگ آسیب دیده است .

این مو نمی تواند بعد از فر شدن زیبایی درخشانی بدهد.

پس ابتدا موها را با ترمیم بازسازی کنید و بعد اقدام به فر کردن کنید.

۳/ اندازه موها در فر کردن مو و زیبایی آن اهمیت دارد:

مدل موی به اصلاح (خرد) که مو در این مدل کوتاه و بلند است.

برای فر کردن اصلا مناسب نمی باشد همچنین فر موی کوتاه به زیبایی موی بلند نمی شود.

۴/ موهای فر نسبت به موهای صاف نیازمند مراقبت و نگهداری زیادی هستند:

چه بسا که مو از طریق انواع مدل فر کردن مو که در بالا اشاره کردیم باشد.

پس اگر از حوصله بالایی برخوردار هستید موهایتان را فر کنید.

۵/ قبل از فر کردن موها نباید موها را رنگ کنید میپرسید چرا؟

به علت اینکه رشته های مو ضعیف شده و موی ضعیف هم نمی تواند مواد را کامل روی خود بگیرید.

منبع : https://www.almasneshansalon.com/



بازدید : 52
دوشنبه 1 شهريور 1400 زمان : 13:41

روش اول : دندان های سالم

دندان های نامرتب و مات سن شما را بالاتر نشان می دهد اما لبخند زدن با دندان های صاف و درخشان نشان دهنده سلامتی می باشد و چهره را زیبا و جوان می کند.سفید کردن دندان ها با خمیر دندان های سفید کننده و محصولات دیگر برای اینکار مفید می باشد.. فقط حواس تان باشد که طبق دستورالعمل آن استفاده کنید تا آسیبی به لثه ها و دندان های تان نرسد و ایجاد حساسیت نکنند.

روش دوم: هایلایت مو

برای سرحال نشان دادن صورت تان در دوران چهل سالگی هایلایت با تناژ دو درجه روشن تر از رنگ مویتان انجام دهید و موهای تان را براق و سالم تر نشان دهید.

روش سوم: بلندی موها

مدل مو خرد بزنید و تا سرشانه بلند کنید موی کم پشت و کوتاه چهره تان را پیرتر می کند.

بیشتر بخوانید :

روش چهارم: مانیکور کردن ناخن ها

از لاک ناخن و انگشتر برای کمرنگ دیده شدن چروک و لکه پوستی روی دستتان استفاده کنید استفاده کنید، افرادی که دستان آن ها لاک ناخن و جواهرات دارند در نظر دیگران جوانتر دیده می شوند.

روش پنجم:ابرو و مو با رنگ روشن

برای درخشان شدن صورت گذاشتن رنگ ابرو روشن حالت خوبی به چهره می دهد، رنگ ابروی مشکی، بلوند یخی و خاکستری چهره را پیرتر نشان می دهد.رنگ مو بلوند با تن عسلی و طلایی علاوه بر زیبایی برای خانم های بالای ۳۵ سال، سن را هم کمتر می کند و پوشش خوبی برای موهای سفید و خاکستری می باشد.

منبع : دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان

رفرنس : آموزشگاه آرایشگری الماس نشان

تعداد صفحات : 69

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 2782
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 91
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 84
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3747
  • بازدید ماه : 4418
  • بازدید سال : 21973
  • بازدید کلی : 1234698
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی