loading...

وبلاگ خريدنو

وبلاگي براي اطلاع رساني و خريد جهيزيه

بازدید : 73
شنبه 27 آذر 1400 زمان : 17:26

بعد از یک دوره کاهش وزن، امکان دارد که اندازه حلقه شما برای انگشتتان کمی بزرگتر شود. خوشبختانه طلا فروشی‌ها به راحتی می‌توانند انگشت شما را اندازه بگیرند و مطابق آن سایز انگشترتان را نیز کمتر کنند و انگشترتان را با اندازه‌ای جدید تحویل شما دهند.

برای کوچک کردن انگشتر ، تعمیرکار طلا اول حلقه را برش می‌دهد و بخش از آن را بریده و کنار می‌گذارد تا حلقه تنگ‌تر شود. سپس دو انتهای آن را به هم جوش داده و انگشتر به حالت دایره‌ای خود بر می‌گردد. برای بزرگ کردن انگشتر هم طلاساز پس از برش حلقه، آن را می‌کشد تا به اندازه دلخواه برسد. سپس از فلزات دیگر برای پر کردن این فاصله بهره می‌گیرد.

به طور کلی، متخصص‌های طلا و جواهر، انگشتر را برش می‌دهند تا اندازه آن را بزرگ یا کوچک کنند و سپس دوباره حلقه را جوش می‌دهند. در انتها هم دقیقا روی همان قسمتی که برش انجام شده هویه‌کاری انگشتر انجام می‌شود. اما توجه داشته باشید که انگشترها پس از تغییر سایز، از محلی که بریده و دوباره هویه‌کاری شده‌اند ضعیف می‌شوند. فرقی هم نمی‌کند که این برش و جوش‌کاری در کدام بخش انگشتر انجام شده باشد. در هر صورت، اگر فشار زیادی روی آن بخش وارد شود، احتمال شکستن حلقه زیاد خواهد بود. بنابراین، بهتر است در زمان خرید دقت کافی داشته باشید و انگشتری تهیه کنید که قابلیت تغییر سایز داشته باشد تا به راحتی بتوانید آن را به سایز دلخواهتان درآورید.

بیشتر بخوانید :

برای انگشتری که برای دست گشاد شده می‌توانید خودتان در خانه از چسب سیلیکون هم کمک بگیرید. به این صورت که مقدار بسیتر کمی سیلیکون شفاف را در بخش داخلی حلقه بریزید. سپس با یک تکه چوب یا پلاستیک سطح آن را صاف کنید تا برآمدگی نداشته باشد. انگشتر را در جایی ثابت بگذارید تا سیلیکون خشک شود. بسته به نوع سیلیکون، ممکن است خشک شدن آن، بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول بکشد.

منبع : https://www.azadi.gold/



بازدید : 47
دوشنبه 15 آذر 1400 زمان : 18:08

طلا و جواهرات به مرور زمان و در نتیجه‌ی استفاده مداوم، درخشش خود را از دست می‌دهند. حتی ممکن است که روی آنها خط و خش‌هایی ایجاد شود. به همین خاطر، بسیار مهم است که انواع طلا، نقره و جواهراتی که دائم استفاده می‌کنید را خودتان در خانه تمیز کنید؛ هر یک سال یا دو سال یک بار هم آن را نزد کارشناس جواهرات ببرید تا آن را برق بیندازد یا در صورت نیاز آبکاری کند.

دلیل کدر و سیاه شدن طلا هم این است که در ساخت آن از دیگر فلزهای گرانبها همانند نقره، مس و نیکل استفاده می‌شود. این فلزها، برخلاف خود طلا وقتی در معرض هوا قرار می‌گیرند با اکسیژن هوا، سولفور و رطوبت وارد واکنش شیمیایی می‌شوند و این باعث می‌شود تا طلای شما بعد از مدتی سیاه و کدر شود. به همین دلیل است که هر چه عیار طلایی که می‌خرید بالاتر باشد، امکان سیاه شدن آن کمتر می‌شود.

طلای سفید نسبت به دیگر رنگ‌های طلا حساس‌تر است طوری که اگر شما طلای سفیدی بخرید بعد از مدتی کوتاه احساس می کنید دیگر درخشندگی قبل را ندارد و احتیاج به یک آبکاری دارد. بهترین روش برای حفظ سفیدی طلای سفید رنگ این است که هر چند وقت یک بار دوباره آن را روکش کنید. طلای خود را نزد جواهرساز ببرید تا یک لایه روکش طلای سفید روی آن بکشد و دوباره مثل روز اول نونوار و درخشان شود.

بیشتر بخوانید :

ترفندهای مراقبت از طلا و جواهر

در ادامه برخی از روش‌هایی را برایتان نوشته‌ایم که با کمک آنها می‌توانید به حفظ سلامت و کیفیت جواهرات خود کمک کنید. البته قبلاً در مطلبی جداگانه، تمیز کردن طلا در خانه با چند روش آسان و کاربردی را برایتان نوشته‌ بودیم که با مراجعه به این لینک می‌توانید آن را مطالعه کنید.

طلا و جواهرات را جدا از هم نگهداری کنید

در اولین قدم باید طلا و جواهرات خود را از هم جدا کنید. درجه سختی سنگ‌ها با یکدیگر متفاوت است و ممکن است یک سنگ روی سنگی دیگر یا زنجیر طلا خراش ایجاد کند. به همین خاطر بسیار مهم است که همه آنها را جدا از هم نگهداری کنید و در یک جعبه روی هم نریزید. زنجیرها را یا آویزان کنید یا در جعبه‌های بلند به صورت کشیده و بدون هیچ پیج و تابی بگذارید. گوشواره‌، دستبند و دیگر زیورآلات نیز را نیز از هم جدا کرده و در جعبه‌های مخصوص خودشان قرار دهید.

برای مراقبت از طلا و جواهر آنها را از نور و رطوبت دور نگه دارید

به این نکته توجه داشته باشید که هیچ گونه جواهری را نباید زیر نور مستقیم آفتاب، رطوبت، گرما و سرمای شدید بگذارید. همیشه بهترین روش برای محافظت از طلا و جواهر این است که در جعبه‌های خودشان نگهداری شوند. به این صورت گرد و غبار هم روی آنها نمی‌نشید و ظاهرشان را تیره و کدر نمی‌کند. مکانی را برای نگهداری زیورآلات انتخاب کنید که رطوبت پایینی داشته باشد تا از ایجاد لک و تغییر رنگ زودرس آنها جلوگیری شود.

طلا و جواهرات را در آخرین مرحله بپوشید

وقتی قرار است مهمانی یا بیرون بروید و می‌خواهید از طلا و جواهرتان استفاده کنید، توصیه می‌کنیم پس از اینکه همه لباس‌ها را پوشیدید و آرایشتان تکمیل شد آنها را استفاده کنید. هنگام رنگ کردن مو هیچ‌گونه طلا و جواهری به تن نداشته باشید زیرا مواد شیمیایی موجود در ترکیبات رنگ مو به زیورآلات صدمه جدی وارد می‌کند.

منبع : https://www.azadi.gold/

بازدید : 73
سه شنبه 9 آذر 1400 زمان : 18:49

مدل های مختلف دستبند برای افراد متفاوت با سلیقه ها و بودجه های اونها آماده میشن. می تونید از بین بهترین هایی که اسمشون رو در لیست زیر می بینین، انتخاب خوبی داشته باشین:

دستبند زنجیری: که ممکنه هیچ سنگ و تزیینی نداشته باشه و یا این که اشکالی بین زنجیره هایش متصل باشه یا آویز باشه. دستبند زنجیری جزو زیور آلات بسیار راحت و امروزی به شمار میره که برای بیشتر افراد جذابه.

دستبند با سنگ: این مچ بند زیبا از انواع سنگ ها و مرواریدها تشکیل شده که پلاکی از طلا هم به عنوان تزیین در وسط دستبند و روی مچ قرار میگیره.

دستبند با بافت: بند این نوع دستبندها با نخ های رنگارنگ و با دوام بافته شده و یک پلاک زیبای طلا در وسط بندبافت قرار میگیرد. این دستبندهای رنگی برای تابستان جلوه های چشمگیری دارد.

دستبند با چرم: ساختار اصلی این اکسسوری چرم طبیعی هست که با قطعاتی از زنجیر طلا و اشکال مختلف تزیین شده.

کیمین یا دستبند النگویی: دستبندهایی به فرم النگوی دو طرفه

تمیمه یا دستبند عربی

انواع تزیین های روی دستبند طلا:

طرح، میزان راحتی و وزن هر مدل دستبند طلا متفاوته. این مدلها رو میشه با توجه به طرح و تزییناتی که درش به کار رفته برای موقعیت ها و اشخاص مختلف انتخاب کرد. برای تزیینات علاوه بر طلا، از اجناس مرغوب دیگه هم برای تزیین استفاده میشه که در انتخاب اون اثر داره. وقتی برای خرید اینترنتی طلا به قسمت دستبند سایت ساعتچی برین با مدلهایی مواجه می شین که این تزیینات رو دارند:

انواع نگین ها

سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی

  • گوی های سوارسکی و نگینهای کوبیک زیرکونیا
  • مروارید
  • مینا کاری
  • پولک طرح انار، قلب، دایره، ونکلیف، چشم
  • چرم
  • سکه نقره

دستبنددر مجموعه دستبندهای ساعتچی علاوه بر اینها، مدلهای زیادی از دستبند طراحی شده تا با مناسبتهای ویژه ما همخوانی داشته باشد تا برای هدیه دادن، هدیه ای ویژه و مناسب باشد.

طرحهای ولنتاین با قلب های طلایی و گوی های مشکی و قرمز

طرحهای یلدا با انار قرمز و بته جقه سبز

طرحهای شعر و سیاه مشق ایرانی

طراحیهای اسلیمی و سنتی

نماد ماه های مختلف و سنگهای مخصوص متعلق به ماهها و همینطور اشکال و حکاکیهای اختصاصی برای افراد

انواع اشکال آشنا و به روز همچون قلب، پروانه، ستاره، گل، تاج، لنگر ، چشم، بیضی، مثلث، بته جقه، طرح بی نهایت، طرح نیمانی

طرحهای برندهای معروف دنیا مانند کارتیه، لویی ویتون، ونکلیف، شنل و ….

منبع : https://www.azadi.gold/

بازدید : 54
يکشنبه 7 آذر 1400 زمان : 16:43

طلای آب شده یا اسکرپ گلد چیست؟

Scrap Gold به طلایی گفته می‌شود که یک بار ساخته شده، اما دوباره به کارخانه طلاسازی برگشت داده می‌شود تا در آنجا ذوب شده و دوباره به چرخه تولید بازگردد. بنابراین هر کالا یا محصولی که در ساخت آن از طلا استفاده شده باشد را می‌توان ذوب و دوباره استفاده کرد و به همین خاطر به عنوان طلای آب شده از آن یاد می‌شود. از انگشتر و گردنبند گرفته تا شمش. به طور مثال، اگر طلاهای قدیمی خود را بفروشید، طلافروش آن را به کارخانه می‌فرستد و به آن «طلای آب شده» می‌گویند.

دلیل این نامگذاری این است که شکل طلاها و عیارهای آنها با هم فرق دارد به همین خاطر همه با هم ذوب می‌شوند. یعنی این گونه طلاها با ارسال شدن به ری گیری، تازه بعد از ذوب، عدد صحیح عیارشان مشخص می‌شود. اصطلاح آب‌شده برای متفرقات طلا از قبیل النگو، انگشتر و دیگر موارد به کار می‌رود که به خاطر تفاوت اجرت و عیار، هیچ کدامشان معیار پایه‌ای برای بازار طلا نیستند.

طلای آب‌شده چه شکلی است؟

این نوع طلا می‌تواند وزن‌ و شکل های متفاوتی داشته باشد امّا معمولاً به شکل مفتول است. کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، طلاجات یا مصنوعات طلای دست دوم، شمش‌های طلا و یا هر چیز دیگری که از طلا ساخته شده است را ذوب می‌کنند، سپس در قالب‌هایی به شکل مفتول ریخته و به صورت یک قطعه طلای آبشده با عیار ۱۸ درمی‌آورند.

دلیل مفتولی بودن شکل اسکرپ‌گلد این است که طلاساز بتواند آن را قیچی کند و مابقی طلای آب‌شده را دست نخورده باقی بگذارد. همچنین حمل و نقل طلای آبشده به شکل مفتول هم آسان‌تر است.

طلای آب شده را چگونه اندازه‌گیری می‌کنند؟

طلای دست دوم پس از خرید و فروش اغلب بر اساس اونس تروا اندازه‌گیری می‌شود: ۱ اونس تروا برابر است با ۳۱.۱ گرم. (یک گرم مساوی است با ۰.۰۳۲ اونس تروا). یک اونس معمولی برابر با ۲۸.۳۴ گرم است یعنی یک گرم مساوی است با ۰.۰۳۵ اونس. البته باید بدانید، معیار قیمت گذاری طلا با عیارهای مختلف در بازار ایران بر اساس طلای آب شده ۱۷ عیار ( یا طلای ۷۰۵ ) است. در ایران بر خلاف بازار طلای جهانی که قالب ۳۱.۱۰۳ گرمی از طلای خالص ۲۴ عیار معیار قمیت‌دهی مشتقات طلا هستند، تنها واحد گرمی طلا آب شده معیار است.

از دیگر معیارهای اندازه گیری طلا آب شده در جهان pennyweight است که به اختصار dwt نوشته می‌شود. یک پنی‌ویت تقریبا معادل ۱.۵۵۵ گرم، ۰.۰۵ اونس تروا یا ۰.۰۵۵ اونس است. یا برعکس، یک گرم برابر است با ۰.۶۴ پنی‌ویت، یک اونس تروا برابر ۲۰ dwt است و یک اونس برابر با ۱۸.۲۳ dwt است.

بیشتر بخوانید :

بازدید : 35
چهارشنبه 26 آبان 1400 زمان : 17:28

زنجیر طلا یکی از زیورآلاتی است که هیچ وقت دمده نمی شود اما قبل از اینکه اقدام به خرید طلا بکنید، دانستن چند نکته ضروری است. هدف این مقاله دادن آگاهی به شماست تا بعد از خرید و تحویل قطعه طلای خود، متعجب نشوید و همان باشد که می خواهید.

تا چه اندازه می خواهید هزینه کنید؟

قبل از اقدام به خرید زنجیر طلا، بودجه ای را متناسب با هدفی که دارید (طلا برای کادو دادن، استفاده روزانه و غیره) تعیین کنید. سپس با توجه به آن می توانید یکی از سه مدل زنجیر زیر را انتخاب نمایید. به طور کلی زنجیرهای طلا در سه مدل زیر تولید می شوند.

زنجیر طلای توپر؛ منظور از زنجیر توپر زنجیری نیست که در ساخت آن 100 درصد از طلای خالص استفاده شده و در واقع، عیار زنجیر طلای توپر می تواند 22، 18، 14 و حتی 10 باشد. در بین تمامی این ها، زنجیرهای طلا که 18 و 14 عیار هستند، بیشترین میزان مقاومت و زیبایی را دارند. عیارهای بالاتر ضعیف تر بوده و عیارهای پایین تر، آن رنگ طلایی زیبا را ندارند.

زنجیر طلای آبکاری شده؛ به زنجیرهایی گفته می شود که از فلزات دیگر ساخته می شوند و در آخر یک روکش طلای مذاب به آنها اضافه می شود. اینگونه زنجیرها قیمت نسبتا ارزانی دارند زیرا فلز طلا تنها در روکش آنها وجود دارد. قیمت زنجیر طلای آبکاری شده کمتر است اما به مراقبت زیادی نیاز دارد. هر چندوقت یکبار باید دوباره آن را آبکاری نمایید تا زیبایی و جلای خود را از دست ندهد.

زنجیر طلای توخالی و سبک؛ زنجیرهای سبک مثل زنجیرهای توپر تماما از طلا ساخته می شوند ولی کل طرح با طلا پر نشده و وزن سبکی دارد.

این سه مدل زنجیر با هم تفاوت های زیادی دارند اما مهمترین تفاوتشان در میزان طلای به کار رفته در ساخت و تبعا قیمت آنهاست. برای مثال، قیمت زنجیر طلای مردانه یا زنانه ای که روکش طلا دارد از همه مدل ها ارزانتر است. زیرا روکش طلا بعد از مدتی از بین می رود و فلز زیرین آن نمایان می شود. این زنجیرها نیازمند آبکاری جدید هستند و گرنه قابل استفاده نخواهند بود. از طرفی قیمت گردنبند طلای توخالی نیز کمتر است. اما اگر میخواهید دائما آن را به گردن داشته باشید، ما توصیه میکنیم که حتما طلای توپر بخرید.

بیشتر بخوانید :

بازدید : 42
سه شنبه 25 آبان 1400 زمان : 17:31

خریدطلا بهتر است یا خرید املاک و مستغلات

هنگامی که صحبت از امنیت مالی می شود، همیشه تأکید بر روی طلا بوده است. با این وجود، برخی افراد معتقدند که دارایی های ارزشمند دیگری مانند املاک و مستغلات وجود دارد اما چرا طلا بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؟ هرخانه یا آپارتمانی به هزینه های ثابت نیاز دارد. هزینه های تعمیر، هزینه های نگهداری و پرداخت مالیات. در صورت نیاز، پیدا کردن خریدار و فروش سریع این گونه دارایی ها می تواند بسیار مشکل ساز و دشوار باشد. شما نمی ‌توانید یک خانه را همراه خودتان بیرون ببرید و آن را بفروشید، در حالی که در مورد طلا این گونه نیست و راحت می توانید آن را با خودتان حمل کنید. علاوه بر این، برای صدور فاکتور مالکیت طلا، اطلاعات فرد محرمانه است در صورتی که صدور سند مالکیت منوط به تایید صحت انتشار آگهی و عدم وصول اعتراض یا تعیین تکلیف اعتراض و نیز پرداخت هزینه‌های متعلقه می‌باشد و دردسرهای زیادی خواهد داشت. براساس آمار، املاک و مستغلات در طول بحران های اقتصادی بر خلاف طلا ارزان می شوند و قیمت آنها در دوران رکود افزایش می یابد. همچنین در بررسی های نموداری نشان می دهد که قیمت مسکن در ایالات متحده در بحران اقتصادی جهانی به شدت کاهش یافت اما در همان زمان، قیمت طلا رشدی ثابتی را نشان داد و شتاب بیشتری گرفت. نزدیک به ۲۰۰۰ دلار در هر اونس. بنابراین با توجه به اینکه املاک و مستغلات تنها به عنوان یک ملک محسوب می شود، طلا بهترین دارایی برای حفظ پس‌انداز و تقویت امنیت مالی است.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

منبع : https://www.asby.ir/



بازدید : 73
چهارشنبه 19 آبان 1400 زمان : 17:37

انگشتر، زیباترین اکسسوری در جواهرات و معنادارترین آن ها نیز است.

در فرهنگ های مختلف انگشترها و اینکه آن ها را در کدام انگشت بیاندازیم، مفاهیم خاص خود را داشتند که برای بررسی آن ها نیاز به یک مطلب تخصصی تاریخ شناسی و جامعه شناسی خواهیم داشت که مجال بررسی آن در این مطلب نیست.

در این مطلب صرفا قصد داریم در مورد راهنمای خرید انگشتر طلا بحث کنیم. با ما همراه باشید.

در بازار امروز و در دنیای مد و فشن مدل های مختلف و گوناگونی وجود دارند که شاید شما را برای خرید سردرگم کنند.

اولین چیزی که به آن می پردازیم این است که شما نیاز به خرید چه جنسی از اکسسوری ها را دارید.

اگر انتخای شما طلا باشد و بودجه محدودی داشته باشید، قطعا علاوه بر حس و علاقه ای که به یک مدل انگشتر دارید، باید خرید خود را از لحاظ منطقی نیز بررسی نمایید.

مواردی که باید در هنگام خرید انگشتر طلا مدنظر داشته باشید، به شرح زیر است:

· برای چه مناسبتی می خواهید خرید کنید؟ آیا برای نامزدی و یا حلقه‌ی ازدواج دنبال انگشتر هستید یا برای موارد دیگری!

  • آیا خودتان برای شخص خودتان می خواهید خرید کنید یا این یک هدیه است؟
  • آیا به دنبال یک انگشتر خاص هستید که صرفا برای مراسم خاص استفاده بکنید یا به طور روزانه انگشتر را به دست می کنید؟
  • چقدر بودجه دارید؟
  • آیا طرح و مفهوم خاصی مدنظرتان است یا خیر؟
  • آیا دوست دارید که از سنگ و جواهر درون آن استفاده شده باشد یا صرفا طلای خالی را می پسندید؟
  • آیا در خرید به جنبه‌ی سرمایه گذاری آن نیز دقت می کنید یا خیر؟
  • تمامی سوالات بالا را هنگام خرید باید از خودتان بپرسید که بعد از خرید پشیمان نشوید.
  • حال چند نکته زیر را نیز باید در نظر بگیرید.
  • فرم دستانتان چه مدلی است؟
  • آیا انگشتان باریک کشیده دارید یا انگشتان دستتان توپر و کوتاه است؟
  • آیا ناخن هایتان را همیشه بلند نگه می دارید یا جزو کسانی هستید که با ناخن کوتاه راحت تر هستند؟

بیشتر بخوانید : خرید دستبند طلا

این قبیل سوالات نیز به شما در انتخاب یک انگشتر مناسب کمک می کند مخصوصا اگر قصد دارید انگشتر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

هنگام خرید اینترنتی طلا حواستان به همه جوانب باید باشد چرا که در مغازه حضور ندارید که تعداد مختلفی انگشتر را به دست کنید تا طرح مورد پسندتان را انتخاب کنید.

همچنین در هنگام خرید اینترنتی حتما به سایز انگشتر دقت کنید.

اگر نمی دانید که سایز انگشت شما برای خرید انگشتر چیست، در ادامه راهنمای خرید انگشتر طلا به آن می پردازیم.

سعی کنید از وب سایت هایی خرید کنید که تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد.

منبع : https://www.asby.ir/



بازدید : 49
سه شنبه 18 آبان 1400 زمان : 16:24

خرید طلای کودک و نوزاد اصول و نکات مخصوص به خود را دارد. زمانی که قصد خرید طلا کودکان را دارید، باید به مواردی همچون سن کودک، جثه، تناسب با لباس‌ها و همچنین نوع قطعه طلا توجه کنید. در این مقاله سعی داریم راهنمای کاملی از خرید طلا برای کودکان و نوزادان در اختیارتان بگذاریم. اگر می‌خواهید به یک کودک یا نوزاد، طلا هدیه بدهید و پیش از آن نکات مرتبط با خرید طلای کودک را بدانید

اگر می‌خواهید برای نوزاد دختر طلا بخرید، گزینه‌های پیش رویتان زیاد است. شما می‌توانید انواع گوشواره، زنجیر، پلاک گردن، دستبند، النگو و انگشتر را با توجه به نکاتی که گفته شد تهیه کنید. طلاهای دخترانه از طرح‌های ساده، تک‌نگین و پرنگین تا طرح‌های رنگی و عروسکی را در برمی‌گیرند. زمانی که برای خرید طلای نوزاد اقدام می‌کنید، توجه کنید که طلاهای فانتزی و رنگی، کودک را بسیار بیشتر به خود جذب می‌کند. البته باید به این نکته دقت کنید که اگر می‌خواهید قطعه طلایتان را در همان ایام نوزادی برای او استفاده کنید، طلاهایی را بخرید که به لباس او سنجاق می‌شوند. برای خرید زنجیر طلای نوزاد دختر، طرح‌های ظریف‌تر را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید آن را در رنگ‌های زرد، سفید و رزگلد خریداری کنید.

انتخاب و خرید طلا برای نوزادان پسر، به علت محدود بودن انتخاب‌ها کمی سخت‌تر است. اغلب طلاهایی که برای نوزادان پسر خریداری می‌شوند شامل زنجیر، پلاک گردن، سنجاق سینه و دستبند است.

دستبندهای بند چرمی با پلاک فانتزی و عروسکی برای نوزاد پسر مناسب‌تر است. همچنین زنجیرهایی که برای پسران خریداری می‌شود، به این علت که در سنین بالاتر هم بتوانند از ان استفاده کنند، کمی ضخیم‌تر و تو پر است. عموما طلای زرد و طلای سفید، نسبت به طلای رزگلد طرفداران بیشتری برای انتخاب رنگ طلای پسران دارند.

منبع : https://www.asby.ir/

بازدید : 69
سه شنبه 18 آبان 1400 زمان : 16:11

امروزه که خریدهای اینترنتی رشد و گسترش زیادی پیدا کرده‌اند، خرید آنلاین طلای کودک هم رواج یافته است‌. بسیاری از افراد، طرح‌های مورد نظرشان را از طریق شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مربوط انتخاب کرده و سفارش می‌دهند. برای خرید طلای کودک اینترنتی نکات مهم زیر را مورد توجه قرار دهید:

۱. حتما از فروشگاه‌ اینترنتی طلا شناخته شده و آنلاین شاپ‌های معتبر برای خرید غیرحضوری طلا اقدام کنید. یک فروشگاه معتبر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و متصل به درگاه‌های بانکی معتبر است.

۲. پیش از نهایی کردن خرید، مطمئن بشید که نوع طلای انتخابی شما برای کودکتان خطر آفرین نباشد.

۳. تا حد امکان، از فروشندگان جدول سایزبندی طلای کودک را دریافت کرده و براساس اندازه معین آن را خریداری کنید.

۴. حتما جعبه ای برای نگهداری از طلای نوزاد و کودک خود تهیه کنید. این نوع طلا با توجه به کوچک بودن، ظرافت مستعد گم شدن است.

۵. اگر به مشتریان فروشگاه و یا کسانی که قبلا از آن خرید کرده‌اند دسترسی دارید، درباره کیفیت کار، اصالت آن و چگونگی مراحل تهیه و خرید پرس‌وجو کنید و یا نظرات موجود در مورد فروشگاه آنلاین را بررسی کنید.

چنانچه خرید آنلاین طلای کودک با دقت و توجه بالایی انجام شود، می‌تواند یک راه مناسب و بدون دردسر برای خرید طلا باشد. پس با توجه به نکات گفته شده، خریدی دلپذیر و مطمئن را برای خودتان رقم بزنید.

آیا طلای کودک ارزش خود را موقع فروش از دست می‌دهد؟

خیر. طلا از هر نوع و جنسی که باشد، بدون توجه به اینکه مناسب استفاده افراد بالغ است، یا طلا کودک و نوزاد است هنگام فروش بر اساس قیمت روز طلا حساب خواهد شد. اما باید توجه کنید که مواردی مثل اجرت و مالیات بر ارزش افزوده ازآن کم می‌شود.

بیشتر بخوانید : زنجیر طلا

بازدید : 47
دوشنبه 17 آبان 1400 زمان : 18:04

بگذارید صریح بگویم، این فرض که استفاده از جواهرات کاری زنانه است و همه‌ی سبک‌های جواهرات زنانه‌اند، ‌اشتباه است! درست است که سبک‌های خاصی وجود دارد و ممکن است مردان کمتر از خانم‌ها بتوانند از آن استفاده کنند اما اینکه بگوییم همه‌ی سبک‌ها و مدل‌ها زنانه‌اند، درست نیست.

بیشتر بخوانید :

بیایید یک نگاه تاریخی به ماجرا داشته باشیم:

حلقه‌ی پاپ (حلقه‌ی ماهیگیر) نمادی از قدرت و اقتدار است. تصویر این حلقه چیزی بود که پاپ برای مهروموم کردن اسناد رسمی واتیکان از آن استفاده می‌کرد.

فرعون‌های سلسله هجدهم مصر، از جواهرات مخصوص به خود استفاده می‌کردند. این جواهرات گردنبندهایی بودند که برای اعطای افتخار به مقامات، بزرگان و سربازان اهدا می‌شد.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای یادآوری زمان و تلاشی که کارمندان آنها در طول مدت خدمت خود داشته‌اند، به بازنشستگان خود ساعت هدیه می‌دادند.

پرسنل نظامی از سنجاق سینه‌های مختلف برای نشان دادن درجه‎‌ی خود استفاده می‌کردند.

در سال ،۱۶۰۰ نجیب‌زاده‌های انگلیسی از روبان برای بستن دکمه‌های پیراهن خود استفاده می‌کردند که این پیش‌زمینه‌ی به وجود آمدن دکمه سردست بود.

قدمت دستبندهای مردانه به ۳۰۰۰سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد و پیش از آن، جنگجویان و شامیان بری دفع شر از این گردنبندها استفاده می‌کردند.

من می‌توانم مثال‌های خیلی زیادی از سابقه‌ی استفاده‌ی جواهرات و اکسسوری مردانه طلا برایتان مثال بزنم.

در نهایت، همه چیز بستگی به عملکرد،‌ اولویت و سبک شما دارد. اینکه اکسسوری مردانه لوکس را با اطمینان و اعتماد‌به‌نفس استفاده کنید و احساسی خوشایند از ظاهر خود به دیگران بدهید.

منبع : https://www.asby.ir/

تعداد صفحات : 69

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 2782
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 117
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 156
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3930
  • بازدید ماه : 4601
  • بازدید سال : 22156
  • بازدید کلی : 1234881
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی